Phett

Jag ber om ursäkt för att den här bloggen är ett stort misslyckande. Jag har försökt att bättra mig och styra upp bloggandet till en lite så när acceptabel nivå, men det är lika bra att inse det faktum att det aldrig kommer att ske, och gå vidare i livet.

Jag har egentligen ingenting jag känner att jag vill berätta, bortsett från att jag på fredag ska uppträda på s.e.t's scen som en tandborste. Yes box. En tandborste som är bitter och hatar livet för att den tvingas borsta smuttsiga sovsalsgolv istället för en mun.
Detta helt utan vare sig rekvisita eller text. Med kroppen som instrument ska jag gestalta en tandborste i kris. Jag känner att det här kan bli ett rejält lyft för min tänkta karriär som skådespelare.
En hemlig publik har blivit inbjuden. Det kommer även att filmas.

Ps. På torsdag får jag nyckeln till mitt studentrum, så då är alla välkomna att hälsa på. Vi kan shotta tequila och prata om killar och fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0