Jag blev ägd

Kollade nyss mitt bankkonto. (Har numera en sån där fiffig liten internetbanksdosa som ger mig tillgång till uppdaterad information om mina besparingar närhelst jag vill).
Det visade sig att jag hade mer pengar än jag trodde. Ganska mycket mer pengar faktiskt. Närmare bestämt 5.633 kronor över mitt förmodade belopp. Det fick mig att känna mig glad.
Känslan kan jämföras med när man stoppar ner handen i fickan på en jacka som man inte använt på länge och känner det bekanda frasandet av en bortglömt femtiolapp mot sina fingrar.
Fast bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ju det. jag ringer någon dag efter jobbet och hämtar mina grejer!

2008-07-06 @ 18:00:36
URL: http://ellida.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken fantastisk blogg du har.

man orkar liksom läsa allt du har att säga.

själv känner jag panikångest över att jag måste skriva så lite som möjligt för att jag inte tror att någon i världen orkar läsa allt som jag har att skriva. jag menar, jag är ju rätt tråkig ändå.



nåväl, grattis åt pengar! känner bara att jag måste bräcka dig lite, jag har 14000.

2008-07-30 @ 18:24:56
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0