Polska konserver

Jag och Samuel har hittat en jävligt värd matbutik.
Den ligger i Hökarängen och har extrapris på en massa värda saker.
Till exempel Polska konserver.
Vi åkte dit idag och handlade. Det ägde.
Jag ska alltid åka dit.

Det är jätte konstigt! Ovansidan på min högra fot är typ helt bortdomnad, och har varit så i en vecka nu.
Påminner lite om då jag hade droppfot i somras bortsett från att den inte droppar.
Kanske är det nån nerv i knät som kommit i kläm igen efter allt krälande på golvet då vi spelat odefinierbara djur på skolan.
Jag blir alltid sjukt nojig. Tror typ att jag fått cancer eller nåt. Minst.
Fick jättehemska bilder ikväll när jag försökte sova av hur det sakta sprider sig tills jag blir helkroppsförlamad och inte kan göra nåt själv längre och Amanda får sondmata mig med de Polska konserverna...

Kommentarer
Postat av: julia

hörru! min tummspets har också varit bortdomnad i en vecka! och emmas bror emils ben! jag tror att det är en epidemi som sprider sig över landet

2008-11-11 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0