Den alltid så irrationella sanningen

Det viktigaste i en samborelation är nog att man känner att man kan prutta i varandras närhet. Det insåg jag idag, och det är precis så jag känner med Samuel. Därför tycker jag att det känns otroligt skönt att vi är sambos to-be i den stora stad som väntar oss runt kröken.
Inget tjafs, inget magknip. Det är väl så man vill ha det?
 

Ändå känns det lite vemodigt att flytta till Stockholm. Amanda berättade att McDonald's här i Umeå är på väg (och kommer förmodligen) att gå i konkurs för andra gången sedan dom först slog upp portarna under det naiva 90-talet. Haha, det är ju därför jag älskar Umeå!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det måste jag :D när är det ni far?

2008-08-09 @ 08:15:10
URL: http://ellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0