Livets kval

Problemet med ett stort utbud av festivaler under somrarna är att varje festival lyckas boka varsin av mina favoritartister. Arvikafestivalen kändes givet när dom för nån månad sedan bokade Depeche Mode, men nu har Hultsfred bokat Regina Spektor, och om sanningen ska fram så känner jag mig en smula kluven!
Tänk vad fantastiskt livet hade varit om man hade fått en sisådär 20.000 kronor varje sommar att roa sig för. Men nu är det ju inte så.

Stört less på Stockholm förövrigt. Mer än innan alltså.
Citat jag själv i somras: "Haha! Gud, tänk Stockholm under julruschen!!".
Vad som då var en bisarr tanke om en avlägsen framtid har nu blivit verklighet.

ÅH, JAG HAR SÅNNA PROBLEM...


Kommentarer
Postat av: amanda

åh regina spektor, åh jag vill dit jag vill dit. åh. ja.

2008-12-18 @ 16:51:22
Postat av: alex

HAHA jag ser dig helt förlorad bland julhandlarna som hugger sig fram

2008-12-21 @ 14:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0