Typiskt...

Alltså... ovansidan på min fot är fortfarande bortdomnad. Den har varit det i en och en halv månad nu, och idag så upptäckte jag att även den andra foten har följt exemplet.
Jävulskt störigt. Detta betyder att mina tankar om en nerv som kommit i kläm knappast stämmer. Men jag har en ny teori. Jag tänker att det kanske beror på att jag alltid värmer mina fötter mot elementet när jag sitter vid datorn. Brukar alltid stoppa in fötterna mellan spjälorna, och de områdena på respektive fot som är bortdomnade är alltid de som värms mest.
Brukar typ vara helt röd och svidig när jag går därifrån.
Jag måste alltså gradvis ha brännskadat mig själv. Så himla typiskt mig.
Ja, det måste vara så. Jag måste sluta värma fötterna mot elementet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0