Faktum

Snart är det vinter igen.

Kommentarer
Postat av: amanda

JIsses frida, 5 inlägg under samma dygn! Jisses, jisses, men det är njutning att läsa.

Angående detta inlägg: På vintern finns det roliga saker att göra.

Angående inlägget om billig matbutik och skador på kroppen: Jag är också rätt bra på att noja upp mig när jag finner något fel på min kropp, men sen försvinner smärtan och jag låtsas som att den aldrig funnits... och oftast kommer den aldrig tillbaka och då Är det ju verkligen som att den aldrig funnits. Om det öbndå skulle vara så att du skulle bli förlamad så är det mycket tråkigt men lita på mina kunskaper inom matning av polska reserver.

Angående den störiga muffinsen: Men en gulligare muffin har då jag aldrig stött på . Inte en störigare heller visserligen.

2008-11-11 @ 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0