Lite sämre än andra

Alla andra har så himla fina bloggar. Med färg och teman och spännande typsnitt, med vilka dom skriver spännande, intressanta och roliga saker om sina liv.
Det har inte jag. Min blogg är ful. Ful, ful, ful. Lite sämre, lite tråkigare. Jag vill också ha en fin blogg. Och skriva smarta saker som får alla som läser att tänka till.
Men nej. Min blogg ska såklart handla om hur mycket poäng jag har på QuadraPop eller att jag är sugen på rödbetssallad... grå och ful.

HAHAHA, bitterheten.




Kommentarer
Postat av: amanda

men hallå, hur snygg är min blogg? den är skitful. helt grå och vit och svart bara. du har ju iallafall en bild. Jag tycker det är bra att du uppdaterar oss trogna läsare om hur mycket poäng du har på Quadra pop. Det är information som iallafall faller Mig i smaken. Sånt jag vill veta, men inte vågar fråga om. Då är det bra att du skriver det här, för då får jag veta.

nu har du skrivit två inlägg om att du inte tycker om din blogg, funderar du på att döda den? Det tycker jag är fel och dåligt.

2009-03-07 @ 13:58:41
URL: http://krispikrus.blogg.se/
Postat av: jonna!

men! vi har ju pratat om det här! jag älskar din blogg, just för att den inte är plåttrig och jobbig och du skriver konkreta saker som faktiskt är riktigt skoj att läsa om.



sluta klanka ner på ett vinnande koncept! det är ju som att dissa avocado - det är ju den perfekta grejen!

2009-03-07 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0